Új Bridgerton trailer a 3. szezon második felére

Bevallom, hajlamos vagyok én is cliffhangernek tekinteni a Bridgerton 3. évad 4. epizód végèn elhangzottakat.  No nem azért, amiért a sorozatot nézők jelentős része, hogy hú, há, leanykéres, micsoda "nagy dolog", meg a többi csacskaság, hanem mert Luke Newton játékában az utóbbi két epizódban találtam valamit, nem tudom még mit (éljenek a megérzéseim!) , ami után mihamarabb utána szeretnék járni, és ezért várom magam is a szezon második felét.  




Emlîtetem már, nem is egyszer, hogy egy valamit nehéz elvitatni a sorozattól, hogy legyen bármennyire is zagyva időnként a "koncepciója", legyen logikatlan, hogyan emelnek be valós történelmi elemeket, legyen felszínes és infantilis az az érzelemvilág, amit a forgatókönyv ábrázol,

 a színészek egytől egyig kiváló munkát végeznek, nem ritkán még ösztönszerűen fel is javitva az itt-ott gyengécske alapanyagot. 


Így rá is pillantottam a legfrissebb trailerre, amely a következő negy epizódból kíván ízelítőt nyújtani. 

Természetesen, mint várható, a megmondani, vagy eltitkolni, hogy Penelope Lady Whistledown mestersegesen felfújt (ál)dilemmája lesz nyújtva, csűrve-csavarva, mint a rétestészta. 

Fontosnak tartom azonban megjegyezni, hogy a sok pörgősen összevágott kép között feltűnik egy random, fej nélküli meztelen férfi felsőtest (az azt valamennyire körbevevő ruha alapján úgy sejtem Luke Newtonhoz tartozik), ami megint jó példa arra, mit értek az alatt, hogy a Bridgerton készítői képmutatóak, és a nemek közti érett, civilizált együttélésre majdhogynem károsnak is mondható  kettős mércét alkalmaznak a fiatal férfi testek tágyiasítâsával. 

Népszerű bejegyzések